Moj račun - My account
0

Nema proizvoda u košarici.

Uvjeti poslovanja Krajnik d.o.o. poslovna riješenja

Korištenje kolačića – Krajnik

Uvjeti poslovanja Krajnik d.o.o. poslovna riješenja. Kako bi ova internet stranica imala sve funkcijonalnosti, i kako bi mogla vršiti daljnja unaprjeđenja stranice u svrhu poboljšavanja vašega iskustva pregledavanja, ova stranica treba na vaše računalo spremiti malenu količinu informacija, kolačić ( Cookies ). Preko 90 % svih web stranica koristi ovu praksu. Prema regulacijama Europske unije od 25.03.2011. moramo Vas obavijestiti o tome.
Korištenjem internet stranice pristajete na upotrebu Kolačića (Cookie-a). Blokiranjem kolačiča i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine funkcionalosti možda neće raditi. Isključivanjem kolačića odlučujete, da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na Vašem računalu ili ne. Postavke kolačiča mogu se kontrolirati i konfigurirati u Vašem internet pregledniku. Za informacije o postavkama kolačića, odaberite internet preglednik koji koristite. Chrome, Firefox, Safari, Internet Explorer 9, Internet Explorer 7 i 8, Opera Safari. Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na internet stranicama krajnik.hr. Ima nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće na Vaše računalo, Krajnik.hr koristi Google analytics sustav za praćenje posječenosti. Google Analytics kolačiče možete zabraniti na sljedećem linku: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout
Više se možete informirati na sljedećim linkovima: http://www.allaboutcookies.org/, http://www.youronlinechoices.eu/
Pošto se na ovoj internet stranici prodaje investicijska roba, se roba šalje na osnovu u naprijed plaćene opreme. Za svaku naruđbu, bez obzira na način naručivanja, prodavatelj izda ponudu odnosno predračun. Na ponudi su navedeni uslovi isprouke, pod kojima prodavatelj određenu robu može isporučiti. Krajnik.hr koristi kolačiće radi poboljšanja korisničkog iskustva, saznaj više. Nastavkom korištenja krajnik.hr stranice slažete se sa korištenjem kolačića.

Dostava

Tvrtka Krajnik d.o.o. ne odgovara za štetu prouzročenu kašnjenjem narudžbe.

O mogućim duljim rokovima isporuke obavještavat ćemo vas emailom. U slučaju da vam dulji rok isporuke ne odgovara, to nam možete javiti na info@krajnik.si i artikl ćemo ukloniti iz narudžbe te ga zamijeniti drugim ili se induvidualno dogovoriti. Zbog različitih datuma isporuke artikala, narudžba može biti podijeljena na više pošiljki. Možemo ih otpremiti djelomično ili sve odjednom. Kod djelomične dostave poslati ćemo artikle koji su odmah dostupni u skladištu, a ostale kada budu raspoloživi. U slučaju djelomične isporuke trošak dostave ćemo vam zaračunati pri svakoj isporuci. Robu isporučujemo preko Hrvatske pošte. Zato isporuka zavisi od vaših dogovora sa poštom.

Cijena dostave za proizvode je 7,50 € po komadu, PDV uključen u cijenu. Vrijedi za bilo koju adresu dostave u Hrvatskoj.

Obrada oštećenih pošiljki (naknade)

Ukoliko utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, to odmah na licu mjesta reagujte, da poštar sa vama vidi oštetu paketa i potrebno je pokrenuti postupak za naknadu štete. Štetu je potrebno prijaviti odmah prilikom uručenja (dostava Pošta Hrvatske). Potpisom primatelja ili druge ovlaštene osobe za primitak paketa na “Izjavi o preuzimanju” ta osoba potvrđuje, da je paket zaprimila neoštećen i bez umanjenja njegovog sadržaja (uz primjenu izuzetka koji je naveden u nastavku). Prigovor izjavljen ili podnesen pružatelju usluge nakon uručenja se ne prihvaća, osim u slučaju da primatelj ili druga osoba ovlaštena za primitak paketa priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja paketa nije nastalo nakon uručenja paketa. Ako vam je paket dostavio Pošta Hrvatske i ako utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti postupak za naknadu. Vanjsku štetu je potrebno prijaviti odmah kod preuzimanja dostavljaču, a štetu ili manjak unutar paketa je potrebno prijaviti najkasnije do kraja radnog dana u kojem je paket bio dostavljen, na e-mail adresu info@krajnik.hr ili na broj telefona 049 53 53 80. Kod prijave štete bit će nam potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, naljepnice i opis oštećenja.

Povrat artikla

Povratak artikla za pravne osobe
Ukoliko želite R1 račun, prihvaćate Uvjete poslovanja koji vrijede za pravne osobe. firmama, obrtnicima i drugim pravnim osobama omogućujemo vraćanje pošiljki u okviru jamstvenih uvjeta. Pravne osobe nemaju mogućnost odustajanja od ugovora u roku od 14 dana ili povratka kao što to vrijedi za kupce (fizičke osobe).
Za sva dodatna pitanja nazovite nas na 049 353580 ili nam pišite na info@krajnik.hr

Jamstvo

Svi proizvodi imaju jamstvo uvoznika ili proizvođača, kao i zajamčeno servisiranje i rezervne dijelove za razdoblje koje je osigurao proizvođač.

Za jamstvo i održavanje možete se obratiti najbližem ovlaštenom servisnom centru.

Prilikom polaganja prava na jamstvo vrijede jamstveni uvjeti navedeni na jamstvenom listu koji je priložen uz svaki proizvod. Ukoliko jamstvenog lista nema, vrijede uslovi iz računa i naših uvjeta poslovanja.
Jamstvo za proizvod je 1 godina, osim ako nije drugačije navedeno.
Jamstvo se u pravilu ne odnosi na: potrošni materijal, baterije, softver, medije, podatke, elektroničke komponente itd. Jamstvo se provodi s kopijom računa i potvrdom o jamstvu.

Sve tvorničke greške i nedostaci, koji se pojave tijekom jamstvenog razdoblja, besplatno će se popraviti u servisnom centru.
Jamstvo istječe:
• zbog kvarova nastalih nepravilnom uporabom, neopreznim rukovanjem, mehaničkim oštećenjima i kvarovima u slučaju više sile (prenaponski napon, munja….)
• ako je neovlaštena osoba radila intervencije na proizvodu ili ako je utvrđeno da je netko servisirao proizvod bez našeg pismenog odobrenja
• za tehničke promjene na uređaju
• u slučaju neprofesionalnog dodavanja dodatnih sklopova
• kada se koristite druge elemente koji izvorno ne pripadaju uređaju
• u slučaju ozljeda uslijed intervencije stranih osoba
• kada je uređaj bio spojen na pogrešan napon ili vrstu struje
• u slučaju lošeg upravljanja ili oštećenja zbog nesavjesnog rukovanja

Softver ili podaci nisu stvar jamstva, iako je nosilac podataka u jamstvu (na primjer disk). Briga za podatke je u svakom slučaju stvar korisnika.

Prilikom slanja u servis zatražite obrazac na info@krajnik.hr

KONTAKT

Krajnik d.o.o.
Banščica 46 b
Gornja Stubica
Mail: info@krajnik.hr
Telefon: 049 35 3580

Košarica

Live chat