Moj račun - My account
0

Nema proizvoda u košarici.

Dynamicweb B2B digitalizacija poslovnih rješenja za prodaju

Dynamicweb B2B digitalizacija poslovnih rješenja za prodaju

Javite nam se

Dynamicweb B2B digitalizacija poslovnih rješenja za prodaju

Jedna platforma za vašu kompletnu digitalizaciju – Dynamicweb B2B i Microsoft Dynamics Business Central

Digitalizacija poslovnih rješenja za prodaju; Dynamicweb B2B je rješenje koje vam nudi upravljanje osobine, Ecommerce, Digital Marketing i Integraciju u istoj platformi.

Vaša prednost je u tome, da imate sve vaše podatke na jednom mjestu.

Podaci su pripremljeni za dostavu vašim strankama kroz sve kanale od Microsoft Dynamics Business Central pa sve do web portala B2C i Dynamicweb B2B.

Dynamicweb vam u kombinaciji sa Microsoft Dynamic Business Central ili LS Central nudi vrhunsko rješenje, koje koristi već više od 10.000 tvrtki širom svijeta. Dynamicweb direktno čita sve informacije iz vašeg ERP Microsoft Business Central poslovnog sustava i sve narudžbe kupca piše direktno nazad u vaš sustav.

Koristite B2B Portal kako biste smanjili troškove prodaje i omogućili svojim kupcima, da naručuju vaše proizvode izvan vašeg radnog vremena.

Prodaja i računovodstvo vašeg kupca mogu nadzirati svoje narudžbe i obveze prema vama bez opterećenja vaših zaposlenika.

Tvrtka također dobiva izvrsno rješenje za marketinške svrhe. Vaša služba marketinga mora pripremati podatke vaših kupaca, koje kasnije koristi prodaja i računovodstvo. Ako nemate integralnih rješenja se podaci skupljaju na više mjesta i nisu povezani međusobno. S time gubite posao i povećavate si troškove.

Umjesto da bi vaša prodaja bila podrška vašim kupcima se bavi sa skupljanjem u unosom podataka.

Pored digitalizacije prodajnih postupaka vam preporučujemo implementaciju E-dokumenta, što znači, da budete na kraju poslali račun kupcu kao E-dokument u lokalnom standardu ili međunarodnom PPOL obliku. S tim nemate troškova ispisa, kuverte i pošte. Sve nabavne dokumente vaših dobavljača možete primiti u XML obliku i iz njih direktno kreirati ulazne račune i automatsko ih pripremiti za elektronsko odobravanje i knjiženje. S tim dokumentnim sustavom smanjite još troškove unosa računa. Sve dokumente čuvate u elektronskom obliku unutar istog programskog rješenja i sa time smanjite još troškove arhiviranja i traženja dokumenta.

Sa digitalizacijom vaših procesa uštedite vrijeme i novac, što je u današnjim uvjetima poslovanja neophodno.

Javite nam se

    Košarica

    Live chat